۵ پاسخ

هنوز دوماهشه سختیش به بعده

ماشاالله بهت، بچه داری خیلی سخته حالا دوقلو چه شود

منم واقعا دوست دارم دو تا با هم اوردم
البته دومی ناخواسته بودا🤣🤣🤣

یه سوالی دارم ممنون میشم جواب بدی خواهر جون،
میگم چهل روز اول چند بار توی شب بیدار میشدی واسه بچه؟ خوابش چطوری بود؟ الان چطوری شده؟ ینی فرقش در چه حده؟

بچه داری نوزادی کلش راحتی چالشا از دوسالگی بعد شروع میشه الان از صبح پسر بزرگم نزاشته داداشش بخوابه هر اتاقی ام میبرم می‌ره بیدارش می‌کنه خیلی سخته من خوردو خمیرم تنها کاش یکی می‌آمد کمکم

سوال های مرتبط