من ۲۹ سالمه راضی ام که زود بچه دار نشدم چون همه تفریحی کردم با شوهرم با دوستام با خانوادم،درس خوندم کار کردم،دیگه وقتش بود که بچه دار شم
اره منم ۳۳سالمه خوشحالم که زودبچه نیاوردم چون خیلی مسئولیت داره در کنار همه شیرینیاش من واقعا راضیم چون ب وقتش همه کاری کردم الان با عشق بچه داری میکنم
من ۲۳ سالمه واقعا راضیم بنظرم چندسال دیگ اصلا حوصلع و صبر الان ندارم هماینکه با بچه هام بیشتر میتونم خودم ارتباط بگیرم
الان ۳۰ سالمه کاش ۲۵ اورده بودم
22سالمه و 1ساله عروسی کردممم
و کاملاااا امادگیشو داشتمم😄
من ۳۵ سالمه ۳ ساله ازدواج کردم مدام میگم کاش همون ۳ سال پیش اقدام میکردم و این دومیم بود، سخته ها ولی خیلیییی شیرین، نور زندگیمون این دختر🥺
۳۴سالمه. همش میگفتم کاش یخورده دیگه وقت میداشتم تا بازم تفریحاتمو میکردم بعد بچه میاوردم ولی آوردم دیگه چون سنم بالا میرفت آمادگیشو پیدا کردم ایشالله توانشو داشته باشم ب آرروهاش برسونمش .ولی دیگه بچه نمیارم همین یکی کافیه واقعا در خودم نمیبینم بتونم یه بچه دیگه بزرگ کنم
من ۳۷ سالمه یه پسر ده ساله دارم و یه پسر ۱ و نیم ماهه. هر دو بچه رو با آمادگی کامل آوردم و خوشحالم بابت این موضوع
من ۲۵سالمه از نظرروحی جسمی مالی توانشو واقعا نداشتم ولی بچم ندونسته امد 😥😥
۲۳سالمه ۶ ساله ازدواج کردم اره راضیم خداروشکر لیسانسم رو گرفتم تمام تفریحات رو با رفیقام تو دوران دانشجدیی رفتم با همسرمم همینطور دقیقا قبل از عید دانشگاه تموم شد بعد از عید باردار شدم
به این فکر کنید که بچتون بیست سالش بشه شما پنجاه ساله میشید تازه معلوم نیست بخواد بیست سالگی ازدواج بکنه یا نه بعد میخوایید توی مجلسش آنقدر سنتون بالا باشه واقعا
یکم آینده نگر باشید ..
۲۱سالمه خسته میشم ولی با عشق بزرگش میکنم
خیلی از تفریحات و خوش گذرونیام مونده که میخوام با بچه هام تجربه کنم
مثل دوتا رفیق بعد اینکه یکم بزرگ بشن کلی برنامه دارم واس تفریحم
۲۶سالمه و دخترمو ۲۲سالگی دنیا آوردم و بنظرم بموقع بود و راضی ام کاش زودتر میاوردمش و ب سن خودم نزدیکتر میشد
من ۳۶ سالمه ۲۸سالگی اولیو آوردم آمادگیشو خیلی داشتم
الآنم که ۳۶ هستم ۴۲ روزه دومی به دنیا اومده
اوکی هستم ولی دیگه فکر نمیکنم بتونم بیارم در توانم نیست چه جسمی چه روحی
۱۶سالگی اولین بچمو آوردم ک خیلی آمادگیشو داشتم از همه لحاظ ۱۹سالگی دومی ک اونم نسبت ل اولی کم بود آمادگی و۲۳سالگی بچه سوم ک اصلن اصلن آمادگی نداشتم و خدا خواسته بود.
من از 16اردواح کردم ..18اولی ..22 دومی ...27. سومی .......من اصلا از بچه داری خوشم نمیاد ..ولی خب بچه هامو با جونم بزرگ کردم .....
۲۱ سالمه امادگیشو داشتم و از پسش بر میام ولی ذهنم اشفته اس
بعضی وقتا میگم زود بود
من ۲۲سالم هست مادر دوتادخترهستم دختراول ۳سالش هست دختردوم یک ماهس هست
22سالمه و آمادگیشو داشتم و میتونم از پس نگهداریش بربیام
یه ادم عاقل قبل اینکه بچه بیاره به این موضوع فکر میکنه چون بچه لباس نیست که بگی خب حالا اوردم خودش بزرگ میشه
من ۲۷ سالمه و واقعا یک سال تمام به تمام مشکلات و خوشیهاش فکر کردم و بعد اینکه همه جوره باهاش کنار اومدم تازه اقدام به بارداری کردم و حس میکنم کاملا اماده هستم و همه سختیاشو با قلبم میپذیرم
من۲۷ بچه اولم دنیا اومد ۳۲بچه دومم ولی حس میکنم سر بچه دوم از لحاظ جسمی بدنم توانایی نداره خوب
۳۰ سالمه
همیشه دوست داشتم تا سی سالگی ۴ بچه داشته باشم
ولی بخاطر تحصیل و اون دوران کرونا یه مدت نشد برنامه ریزی کنیم و حالا خدمتتونم با سه بچه 🥰
۲۵ سالمه ۷ ساله ازدواج کردم من زودتر میآوردم درسته سخته ولی ما خانوما از پسش بر میاییم
آدم از پسش برمیاد شاید بعضا خیلی جاها کم بیاره اذیت شه ولی آدم وقتی مادر شد باید از پس همه چی بربیاد چون اون بچه رو من خواستم دنیا اومده
من 24سالمه احتمالا 26 و 27 آمادگی داشتم
۲۷ سالمه ۴ ساله ازدواج کردم فک کنم هیچوقت امادگیشو نداشتم😂 چون روانم پریشونه کلا
من 23سالمه و آمادگی شو داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.