آره دکتر پسرم گفت میتونی بدی.گفتم خیلیا میگن ضرر داره گفت اگه به خیلیا باشه کلا بچه نباید غذا بخوره باید بدی تا عادت کنه.
منم تصمیم گرفتم حرف مفت اونایی که میگن ارزش غذایی نداره رو گوش نکنم😁
خیر.
نه فعلا
من همینحوری میزارم دستش خورد خورد میخوره ابش کنم براش نمیخورد
ببین من خودم خیلی روی کیفیت غذای پسرم حساسم ینی انقد که کیفبتش برام مهمه زیاد خوردنش مهم نیست
ولی خب دروغ چرا یکی دو بار دادم
بنظرم اصلا بد نیست گاهی همیشه که آدم نباید غذای خیلی مفید بخوره
مثلا در طول هفته یدونه میان وعدش سالم نباشه زیادم اتفاقی نمیفته
حالا نمیگم مضر
ولی خب همیشه چیز مفید بخوره یبارم چیزی بخوره که ارزش غذایی نداره چی میشه مگه
نه من نمیدم
از این چیزا نده به بچه از الان
اره با شیر خشک رقیق میکنم نصف موز هم پورع میکنم خیلی دوست داره
ارزش غذایی ندارع ولی خب میتونی بدی عزیزم با آب یا شیر رقیق کن
اره چندین بار
فقط شکم بچه رو سیر میکنه
حل کردم دادام خورده
سلام اره من با اب یا شیر میدم بخوره
اره گاهی
چه ارزش غذایی داره آخه؟
اره دادم اما دیگه نمیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.