۸ پاسخ

روروئک نینی من همینه

دختر منم بابا و دَدَ رو واضح میگه

مباركه عزيزم 😘

ای حونم‌ماشالله بهش باشه

پسرمن هنوز نگفته

همش ب ی روز؟

پسر منم سه چهار روز بود بابا می‌گفت اونم تند تند
عموش اومد میترسید خیلییی شدید ازش مادرشوهر بیشعورمم می‌گفت بدش بهش منم جرات نمی‌کردم چیزی بگم بچم از اون روز هنوز بابا نگفته دیگه کلا هیچی نگفته ی هفته شده

از کی گذاشتی تو روروئک

سوال های مرتبط