۵ پاسخ

واقعاااا چهل سالم شد این نارنجک های چهارشنبه سوری رو نفهمیدم ....
شاید بعضی از دوستان جشن بگیرند اما همیشه تو ذهن من یک شب جنگی مونده که بریم خونه مون قایم شیم بهمون آسیب نزنند.
واقعا از ترکیدن این ترقه ها و نارنجک های دست ساز چی گیرشون میاد.

واقعا چرا😳بابا دور هم جمع شید یک اتیش روشن کنید بگین و بخندید
اینکارا چیه به خودشون آسیب میزنن 🤦🏻‍♀️

هرساله اوضاع همینه

ای واای این همه خواهش و تمنا کردن که این کارو نکنین تو این موقعیت از دست این بچه ها

هر سال همینه کارشون برامون عادیه ی شب قرار خوش بگذرونن خودشون نابود میشن عین ادم چهارشنبه سوری کنین

سوال های مرتبط