۴ پاسخ

وقتی چرک‌خشک‌کن‌میخورد اصلا نباید واکسن میزدی

اگه سرماخوردگی داشت باید صبر میکردین برای واکسن
باز از خانه بهداشت بپرسین

از همون بهداشت میپرسیدی
یا زنگ بزن ۴۰۳۰ بپرس بد نباشه یه وقت

چرا با سرماخوردگی واوسن زدی

سوال های مرتبط