۴ پاسخ

من یبار اومدم بندرترکمن، خیلییییییی مردم مهربونی هستین، هیچ وقت یادم نمیره، اتاق اجاره کردیم هنوز اسمشون یادمه، موقع برگشتن خانومش برام هدیه گرفته بود چون تازه عقد کرده بودم اون موقع...
🧡🧡🧡

@lia_mir

ایدی ت میدی عزیزم

@ILIYA_ARTA03

سوال های مرتبط