عزیزم این حس به همه مامانای جدید دست میده اما تو واقعا بهترین خودتو گذاشتی تا الان هرکاری بلد بودی کردی از خودت ناراحت نباش عذاب وجدان نداشته یاش ، کم کم با تجربه تر میشی❤️
منم اول اینجوری بودم اما تصمیم گرفتم ترس رو بذارم کنار و به جای غصه خوردن به توصیههای بقیه گوش کنم دقیق یاد بگیرم. وقتی یه سری چیزا دستت میاد اعتماد به نفست میره بالا و این حسا از بین میره. فقط سعی کن از آدمایی که مطمئنن و تجربههاشون استفاده کنی.
دقیقا منم اینجوریم
حتی سوال داشتی میتونی بپرسی تا هرجا ک تجربه داشتیم کمکت میکنیم
منم اطلاعاتم به نسبت کمه اما نباید خودمونو سرزنش کنیم
تاحالا تجربهاش نکردیم که اطلاعات داشته باشیم عزیزم
این برنامه بخاطر همین طراحی شده که مامانا تجربههاشون رو دراختیار هم بذارن
خودتو سرزنش نکن عزیزدلم کمکم یاد میگیری بچه اول همیشه همینجوریه
منم ماه اولم همین حس رو داشتم بهتر میشی کم کم عزیزم
خب سوالات ت روبپرس عزیزم وسی پیشت نیس ازش بپرسی
بچه اولته عزیزم
طبیعیه همه مادرا همینطورن
من بچه اولم وقتی گریه میکرد منم باهاش اشک میریختم یک روز پدرم دعوام کرد ک فک میکنی با ضعیف بودن مادر خوبی ميشی باید تحمل کنی صبوری کنی خودت خودتو محکم کنی چون تنها امید بچت خودتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.