۲ پاسخ

من ب بچم از همون اول دادم بچمم عادک کرده بهش ولی فک نمیکنم بد باشه

ن ضرر نداره
تتزه خیلیم ب حضم شیرش کمک میکنه و ب رفلاکسش
حتما بهش بده

سوال های مرتبط