۱۶ پاسخ

آره خیلی قشنگه

اره..

آره قشنگه

خوشگلهههه عزیزم

خوشگله😍

اونایی که چاقالوان بدشون میاد از این لباسا
اگه لاغری بهت میاد و خوشگله

اره خیلی نازه منم دنبال یه همچین کتی ام
سفید شو دارم مشکی هم باید. بگیرم

آره قشنگه

اینجا خیلی چاقترم و فقط خواستم بگم مدل خاصی نیس همیشه میپوشم

تصویر

چ نازع

خیلیییییی قشنگههههههههههه

خیلی خوشگله ابجی منم عین همینو خرید

بله قشنگه

قشنگه

قشنگه ....هر چی دوست داری بخر بپوش

اگه اندامت فوله ک عالیه

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۴ سالگی