۹ پاسخ

سلیقه ایه دیگه من نیم‌بگ و میپسندم

اگه خیلی کوتاه باشه بگ قشنگه

کت رو بپوش ببین چی بهش میاد
من یکی دارم دمپا بهش میاد
یکی دیگه دارم مدل دامن شلواری بهش میاد
یکی دیگه دارم فول بگ

دمپا خیلی مجلسی تره

نیم بگ

سلام من امسال جنس گواردین گرفتم خیلی خوش حالته گرم بالا باید باشه پارچه اش

دوتاش قشنگه ولی خب هرچقد کوتاه ترباشه نیم بگ بیشتر بش میاد

عزیزم شلوار ی جنسی هستا ک حالت ریزشی داره اونم خوبه

شلوار پارچه ای چه جنسی بهتره بگیرم

سوال های مرتبط