۶ پاسخ

ماهم همینطوریه فعلا

بذار داخل تاب یا روروئک

مث بچه من😵‍💫

بذارش تو روروئک

دختر من غلت می‌زنه پشت سر هم و میخزه زیاد دوست نداره بغل باشه هر جا میخواد خودش رو می‌رسونه جغ جغه و اسباب بازی که دوست داره میدم دستش بازی میکنه

پسر منم تو اون سن اونجوری بود، خیلی گریه میکرد، دسشویی هم نمیتونستم برم ،دیگه چهار دست و پا رفت درست شد

سوال های مرتبط