۲۳ پاسخ

۳‌

فقط ۲

یک قشنگتره ولی در کل همشون قشنگن جز 2 یکم

سه ممکنه انگشت پا رو بزنه

دو رو بیشتر میدوستم

ما برا دخترمون ۳ رو خریدیم رنگ طوسی پررنگش

۲ الان تو بورسه

بنظرم2

3.

یک و دو

۳

3قشنگه

1......

۱و۲ به نظر من

۲ خیلی نازه قیمت چنده ؟

من ۲رو دوست دارم ۳هم خوبه

یک.....انتخاب بعدی هم دو....

کجا داره منم از مدل ۳ میخوام
قیمتش چقده

۳ خوبه

۳

من برا بپرسم ۳ رو خریدم
خیلی تو پا قشنگه

۳.

٢يا٣ بهترن

سوال های مرتبط

مامان رادوَش مامان رادوَش ۲ سالگی
مامان تربچه(پناه) مامان تربچه(پناه) ۲ سالگی
مامان تربچه(پناه) مامان تربچه(پناه) ۲ سالگی
مامان رایان مامان رایان ۲ سالگی
مامان آیناز آیدا مامان آیناز آیدا ۳ سالگی