میگن ۱ سالگی تب نداره درسته؟؟
درد داره بچت گریه میکنع؟؟
کلا واکسنا روز اول ۴ساعت روز دوم ۶ساعت
به من گفت هر 6ساعت
نده اگر خدا نکرده تب کرد بعدا بده
بهداشت گفت اصلا نیاز نداره
بهداشت به من گفت یک بار بیشتر نده
۶ ساعت
من ندادم. تب نداشت
گفت اگه تب نکرد نده تب کرد شروع کن
من هر ۶ساعت دادم چون تب نکرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.