برا واکسن یک سالگی هر ۶ ساعت استامینوفن یا ۴ ساعت باشه

۹ پاسخ

میگن ۱ سالگی تب نداره درسته؟؟
درد داره بچت گریه میکنع؟؟

کلا واکسنا روز اول ۴ساعت روز دوم ۶ساعت

به من گفت هر 6ساعت

نده اگر خدا نکرده تب کرد بعدا بده

بهداشت گفت اصلا نیاز نداره

بهداشت به من گفت یک بار بیشتر نده

۶ ساعت

من ندادم. تب نداشت
گفت اگه تب نکرد نده تب کرد شروع کن

من هر ۶ساعت دادم چون تب نکرد

سوال های مرتبط