من دیگه خودمو آماده کردم برای صدای وحشتناک هر لحظه منتظرم دیگه
دیشب وقتی صدای انفجار اومد شوهرم از خواب پرید من دلداری میدادم بخواب بخواب صدای رعد و برق هست🤦🏼♀️
خیلی خودمو دلداری میدم نمیدونم دیگه انشالله بیاد سریع تموم بشه این وضعیت🫠
من ب دکترم گفتم من تو جنگ هرشب دو سه بار با صدای بمب سکته زدم گفت عیب نداره فوقش ضربان قلبش میره بالا
اگر زود ب حالت نرمال برگردی جای نگرانی نیست
بهرحال شوک قوی نگران کننده هست ولی ن ترس آنی مثل صدای ترقه مثلا ک تجربه کردم بارها
من دیشب بین خواب و بیداری بودم که ۲تا صدای انفجار بد اومد یهویی خیلی ترسیدم دخترم تا چند ساعت خودش سفت کرده بود
اصلا خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.