آزمایش سلفری رو بدون نامه دکتر میتونم برم یا نه

۸ پاسخ

والا من رفتم ازم نسخه پزشک خواست

اگر بیمه تکمیلی داشته باشی و تو پوشش باشه میتونی از بیمت استفاده کنی و فقط فرانشیزشو بدی عزیزم در اون صورت نسخه نیاز داری

اره عزیزم ولی کارت شناسایی و سونوت همرات باشه

اره من همه سنو هامو بدون نامه رفتم

بله آزاده

کلا آزاده

اره آزاد هست، ولی کارت ملی و مدارک سونو همرات باشه حتما.از من خواستن.

بله.

سوال های مرتبط

مامان فاطمه.علی مامان فاطمه.علی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان اریا و ایرانا مامان اریا و ایرانا هفته سی‌ام بارداری
مامان ستایش مامان ستایش هفته سی‌ویکم بارداری
مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری