والا من رفتم ازم نسخه پزشک خواست
اگر بیمه تکمیلی داشته باشی و تو پوشش باشه میتونی از بیمت استفاده کنی و فقط فرانشیزشو بدی عزیزم در اون صورت نسخه نیاز داری
اره عزیزم ولی کارت شناسایی و سونوت همرات باشه
اره من همه سنو هامو بدون نامه رفتم
بله آزاده
کلا آزاده
اره آزاد هست، ولی کارت ملی و مدارک سونو همرات باشه حتما.از من خواستن.
بله.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.