بنظرتون لیدی میل بهتره یا فست میل🤧

۵ پاسخ

28 هفته وزن نی نی 1120 بود دو قوطی نصفي لیدی میل مصرف کردم و قرص ال ارژنی داد 31 هفته 1640 شد

دکتر واسه من لیدی میل نوشت

چی هست؟ 😶

من لیدی میل خوردم نتیجه گرفتم

فست میل خوشمزه تره😁

سوال های مرتبط

مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی
مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۴ ماهگی