من خوردم ۳ماه آخر هر شب نصف لیوان
من خوردم انگار نه انگار
والا دکتر تغذیه من میگفت خوراک ما هیچ ربطی به زردی بچه نداره. من خودم نخوردم. بچمم زردی نداشت. دکترا میگن زردی مربوط به بیلی روبین موجود تو خون بچه هست. اگر گروه خونی بچه با مادر یکی باشه احتمال زردی کمتره یا اگر بگیرن هم معمولا زودتر خوب میشن. فقط اینو میدونم که بچه به دنیا اومد اولا خیلی گرم نگهش ندارید دوم این که خیلی شیر بدید تا اگر زردی داره زود از بدنش خارج بشه
اره من خوردم.تغذیه هم خیلی رعایت کردم خدارو شکر زردی نگرف پسرم
بله مامان من خورده واقعا تاثیر داشته منم یک شب درمیون دارم میخورم
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.