ما هیچ نماز میخونم
۱۱۱۱۱
🥺.
اینم مال من😁😁
من اینجوری زدم
تو عمرم کاشت انجام ندادم چون ناخنای خودم خدادادی شبیه کاشت😊
من عاشق ناخونم اما از وقتی بچه دار شدم حس خوبی ندارم پمادو اینچیزا که به پاهاش میزنم یا پیپی میکنه میشورمش خوشم نمیاد حس میکنم زیرش الوده بمونه😶
منتظرم یکی دوسالیم بگزره دوباره ناخون بزارم🥹
امروز امبره قهوهای زدم
عاشق فرنچم
نرفتم هنوز پنجشنبه وقت دارم
این ی دستم🤣
امشب زدم و خوشحالترينم🤭🤭
فعلا طرحی که ازش خوشمبیاد پیدا نکردم
منم ایس فرنچ ژیلیش
منم فرنچ😎
مطمعنم امشب تاخوده صبح ناخن توخواب میبینم😂😂😂😂😂
🩷🩷✨️
من خودم کاشت ناخن اصلا دوست ندارم😑حس میکنم اضافیه رو دستم ،اینم مال خاهرمه
کروم و فرنچ
دقیقا منم فرنچ زدمو تازه برگشتم خونه
من آمبره زدم
فرنچی که قراره بزودی به آمبره تبدیل شه🤗🤗
وای من عاشق فرنچ هستم
منتهی ۳ ساله ناخن هام رو بیخیال شدم
تایم زیادی ازم میگرفت و دیگه نرفتم 🥴
ما هیچ ولی نمازم نمیخونیم 🤣🤣🤣🤣خیلی خشکل شده مبارکت باشه عزیزم
اووف منمممم
رنگمورد علاقه🤤♥️
من فردا نوبت دارم😅
خیلی شیک
شیری با کروم بی رنگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.