۲۸ پاسخ

ما هیچ نماز میخونم

۱۱۱۱۱

تصویر

🥺.

تصویر

اینم مال من😁😁

تصویر

من اینجوری زدم

تصویر

تو عمرم کاشت انجام ندادم چون ناخنای خودم خدادادی شبیه کاشت😊

من عاشق ناخونم اما از وقتی بچه دار شدم حس خوبی ندارم پمادو اینچیزا که به پاهاش میزنم یا پی‌پی میکنه میشورمش خوشم نمیاد حس میکنم زیرش الوده بمونه😶
منتظرم یکی دوسالیم بگزره دوباره ناخون بزارم🥹

امروز امبره قهوه‌ای زدم

تصویر

عاشق فرنچم
نرفتم هنوز پنجشنبه وقت دارم

این ی دستم🤣

تصویر

امشب زدم و خوشحالترينم🤭🤭

تصویر

فعلا طرحی که ازش خوشم‌بیاد پیدا نکردم

منم ایس فرنچ ژیلیش

تصویر

منم فرنچ😎

تصویر

مطمعنم امشب تاخوده صبح ناخن توخواب میبینم😂😂😂😂😂

🩷🩷✨️

تصویر

من خودم کاشت ناخن اصلا دوست ندارم😑حس میکنم اضافیه رو دستم ،اینم مال خاهرمه

تصویر

کروم و فرنچ

تصویر

دقیقا منم فرنچ زدمو تازه برگشتم خونه

تصویر

من آمبره زدم

فرنچی که قراره بزودی به آمبره تبدیل شه🤗🤗

تصویر

وای من عاشق فرنچ هستم
منتهی ۳ ساله ناخن هام رو بیخیال شدم
تایم زیادی ازم میگرفت و دیگه نرفتم 🥴

ما هیچ ولی نمازم نمیخونیم 🤣🤣🤣🤣خیلی خشکل شده مبارکت باشه عزیزم

اووف منمممم

رنگ‌مورد علاقه🤤♥️

تصویر

من فردا نوبت دارم😅

خیلی شیک

شیری با کروم بی رنگ

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ارهان مامان ارهان ۲ سالگی
مامان ارهان مامان ارهان ۲ سالگی