چطورشده؟.

#فرزندپروری.#کودک.#ژل لب

تصویر
۱۱ پاسخ

عزیزم با احترام خوب نشده. لبات کج شده

خوبه
زیاد نزده

من احساس ميكنم لبتو خوب نزده گوله شده

بنظرم خوب نشده کجه

چونت عالیه لبتاب خوبه خیلی زیاد نردی

ورمش بخابه معلوم میشه الان اوکیع بنظرم

لب بالات کج شده🤭🫨

خیلی درد داره؟؟؟من میترسم از دردش🫠

خیلی خوب شده

لب ژل زدی؟؟؟

عالی مبارکه

سوال های مرتبط