دوستانی که سرکلاژ شدین از علایمش درد زیر شکمم میشه،؟یا کلا علائمی نداره؟

۴ پاسخ

برامن گاهی زیردلم درد میکرد دکتر ک رفتم اونبار سونو کرد گفت بچه باپاس براهمون زیردلت درد میگیره

نه درد نداره

علائم نداره کلا

من گاهي زيردلم درد ميگرفت ولي خفيف بود، توي سونوي واژينال متوجه كاهش طول سرويكس ام شدن و ضروري بود كه سركلاژ بشم.
ولي دركل درد خفيف زير شكم حتما دليلي بر نياز به سركلاژ نيست عزيزم. بايد بررسي بشه توسط پزشك و سونوكَرافي

سوال های مرتبط

مامان مامان روهام 🩵 مامان مامان روهام 🩵 هفته بیستم بارداری