برامن گاهی زیردلم درد میکرد دکتر ک رفتم اونبار سونو کرد گفت بچه باپاس براهمون زیردلت درد میگیره
نه درد نداره
علائم نداره کلا
من گاهي زيردلم درد ميگرفت ولي خفيف بود، توي سونوي واژينال متوجه كاهش طول سرويكس ام شدن و ضروري بود كه سركلاژ بشم.
ولي دركل درد خفيف زير شكم حتما دليلي بر نياز به سركلاژ نيست عزيزم. بايد بررسي بشه توسط پزشك و سونوكَرافي
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.