شما برای رفلاکس چی دارو میدین؟

۶ پاسخ

کیدیزول میدم
خیلی بهتر شده

۵ماهکی دیگه خوب میشه

ازهمه بهتر موتیلیوم

تصویر

پروتکت میدم خیلی راضیم
خس خسش قطع شده.و بشدت کم بالا میاره چون خلط گلوش رو میبره قطرش چربه

اس امپرازول نکسپید

کیدیزول راضیم

سوال های مرتبط

مامان شایراد🤎🐻 مامان شایراد🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان گل پسرام🩵 مامان گل پسرام🩵 هفته سی‌ام بارداری