دکتر به من گف بچه یماهه معمولا برفک میزنن تو این سن خیلی کم پیش میاد ببر پیش دکتر
قطره نیستانین روزی ۷تا قطره داخل دهنش بچکون
اگ شیر خودتو میدی نوک سینه هات هر بار. بعد شیر خوردن بچت با آب ولرم بشور بعد از اون قطره بزن بهش
اگ شیشه و پستونک میخوره با آب ولرم حتما بعد از هر بار خوردنش بشور
دختر منم گرفته بود بردم دکتر بهم اینارو گفت انجام دادم فوری خوب شد
قطره نیستاتین بگیر دارخونه بزن دهنش
بعد اگه شیر خودت میدی باید سر سینه خودتم بزنی اگه پستونک شیشه شیر هرچیزی به اونام باید بزنی
قطره نیستاتین هر ۶ ساعت ۲۵ قطره بده بخوره فوری خوب میشه
من رفتم دکتر بهم اینو گفت
ببر دکتر یا از داروخونه قطره بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.