۹ پاسخ

من تشک بازی راضی بودم اما واکر استفاده نکردم
روروئک استفاده نکردم

این مدلی که عکس گذاشتین چه برندی هست؟

چن قیمته؟

تشک بازی خیلی خوب و کاربردیه البته من سادش رو داشتم شاید برای دومی موزیکال بگیرم نمیدونم.

وای عالی بود برا پسرم تا ۴ ۵ ماهگی

خوبه تا زمانی که بچه راه بیفته بعد مدتی بلا استفاده میشه .

تشک بازی لازم نیست حتما موزیگال باشه یه چیز ساده هم خوبه مال دختر من ساده بود،واکر واجب نیست اگر بچه دیر راه افتاد بخر براش دختر من نه واکر داشت نه روروئک یهو ۱۱ ماهگی راه رفت حتس دست دیوار نگرفت با ایستادن شروع کرد

من تشک بازی گرفتم

تشک بازی میگن خوبه ولی من‌تجربه ندارم

سوال های مرتبط

مامان 💙مهراد 💙 مامان 💙مهراد 💙 ۱۰ ماهگی
مامان اُرهان مامان اُرهان هفته بیست‌وهفتم بارداری