من ازترس هم قرص ال دی میخورم هم طبیعی جلوگیری میکنم وگرنه مامانم شهید میکنه حامله بشم😎
همه حامله ان😂😂منم دارم کم کم حس میکنم حامله ام
منم تا امروز مردم از استرس خداروشکر امروز پریود شدم از ماه بعد قرص میخورم
چرا مراقبت نمیکنید تا استرس نگیرید
جلوگیری کنید تا استرس نگیری یا قرص بخور تا خیالت راحت بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.