۵ پاسخ

عزیزم ببین دل دردی چیزی نداشته باشه
اخه چرا هرچی میشه میگین ی دعا بخونم😐

من خودم با ایته الکرسی ارامش میگیرم😌

ایت الکرسی

سوره فلق بخون چهار قل بخون بالا سرش قران بزار

همه بچه ها همینن

سوال های مرتبط