۴ پاسخ

منم قرص جلوگیری از این سفید عا میخورم ولی دو روز لکه بینی دارم و این ماه هنوز پریود نشدم میترسم

من که ال دی میخورم نمیدونم این خوبه یان

منم امشب سه شبه دارم میخورم دکترم بهم داد

ببین نریزع داخلش باردار نمیشی نترس

سوال های مرتبط