بالایی رو دیروز زدم پایینی رو امروز زدم فردا برم بتا خوبه

تصویر
۷ پاسخ

آره عزیزم بسلامتی ان شالله

مبارکه عزیزم

ای جان تست ب این مثبتی قشنگ این دیگه حتی بنظر من ازمایش هم نمیخاد

مبارکه عزیزم برای منم دعاکن

عه
یه همشهری اینجا پیدا کردم که😂😍

میشه تاپیکمو ببینی

عالیه مبارکه چند از موعدت گذشته؟

سوال های مرتبط