۱۴ پاسخ

من به دستگاه سونو هم راضیم

شیشه ای نه حس می کنم خیلی ترسناک میشه😵‍💫😥
ولی دوست داشتم یه دستگاه سونو داشتم همش می دیدمش🥹😍

الان فکر کردم
باحال میشدا

وای ن حس میکنم ترسناکه

نه والله اگه شیشه ای بود تا حالا هزار دفعه شکسته بود با این لگدایی که این وروجک میزنع

ارررره منم همش ميگم كاش تو حاملگي شكممون شيشه اي ميشد 😍😍

من میگم کاش با گوشیامون میشد شکم مون رو سونو کنیم ببینیم

آرنجاش عزیزم اون تیزی ها

من دوس داشتم درش میاوردم بوسش میکردم باز میذاشتم سر جاش...دیدنش کافی نیست برام

دقیقا موافقم

وای این تیزیع پدر درمیاره برای من تو واژنم حسش میکنم درازکشیدم میخوام بشینم اشکم درمیاد انگار یچیز میره داخل تیز😭🥲🤣

من که همش میشینم فک میکنم به دوره بچه های ما این وسیله اختراع میشه🤣

اصلا ب فکر شیشه ای بودن نبودم تا حالا
ولی چرا دوست داشتم ببینمش🥰🥲

دقیقاااا

سوال های مرتبط