دمتر برا دختر من داده از همون ۵ روزگی که بردمش دکتر
نه اصلا گرمیچسز برای بالای ی ماهه ،اونم با تجویز دکتر باید بدی
نه اصلا
نه برای بالای یکماه چهل روز هست
بعد بچه ۷روزه هنوز کولیکش شروع نشده شاید دلیل گریش چیزی دیگس
ن یکماهگی ب بعده بعدشم بنظرم اصلا خوب نیست رفلاکس میاره
کولیک اید بگیر خیلی خوبه
نه زیریکماه شربت نمیتونه بخوره قطره باید بحوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.