۷ پاسخ

دمتر برا دختر من داده از همون ۵ روزگی که بردمش دکتر

نه اصلا گرمیچسز برای بالای ی ماهه ،اونم با تجویز دکتر باید بدی

نه اصلا

نه برای بالای یک‌ماه چهل روز هست

بعد بچه ۷روزه هنوز کولیکش شروع نشده شاید دلیل گریش چیزی دیگس

ن یکماهگی ب بعده بعدشم بنظرم اصلا خوب نیست رفلاکس میاره
کولیک اید بگیر خیلی خوبه

نه زیریکماه شربت نمیتونه بخوره قطره باید بحوره

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۵ ماهگی