۱۹ پاسخ

از شبا متنفرممم

هرشب یه جور میخابه
یه شب تو کالسکه
یه شب رو پا
یه شبم مث امشب همینطوری در حال بازی وسط خونه غش میکنه میرم پوشکش میکنم میارمش سر جاش
جدیدا ساعت خوابش ک میشه نق میزنه باباش میره بغلش میکنه اروم اروم گونشو میبوسه با صدا بوس باباش میخابه میرم میارمش سرجاش

با شیر زیر سینه گاهی هم باباش بغلش میکنه اینقد راه میره و یه روز یه آقا خرگوشه میخونهههههه تا خوابش میبره

به نام خدا زیر سینه شیر میخوره میخوابه 😊😁

سیرش کن و بزارش گهواره

هیچی، تو بغلم کل خونه رو راه میرم تا بخوابه ،
یه وقتایی پیش اومده تا اومده گریه کنه بی اختیار خواستم بدوم که آروم بشه که یهو به خودم اومدم 😁 😁

شیر میخوره پستونک میدم میخوابه

من که هنوز موفق نشدم پدرررمووو دراورررده

رو پام تکونش میدم شیشه شیرشم میدم دستش براش صدا سشوار میزارم میخابه

من جونم به صدا جارو برقیه نبود پدرمو در آورده بود

باهاش بازی کن تا خسته بشه تاب بازی از پنج به بعدم نزار زیاد بخوابه در حد نیم ساعت چهل دقیقه شبم شکم و پاهاشو ماساژ بده شیرشو کامل بده نور اتاق کم باشه

گهواره اگه نبود بیچاره بودم

واسش صداهای سفید بزار
تو گهواره هست قسمت لالایی
ببین میخوابه

بنام خدا ممه😑

کنارم میخوابونمش
براش لالایی میزارم
آروم با دست میزنم پشتش
اگ این روش جواب نده و خیلی خوابش نباشه میزارمش روی پاهام
اگ اینم جواب نده دل‌درد باشه یا مشکلی چیزی داشته باشه میزارمش تو پتو میگیرمش بغلم راه میرم
اکثرا با همون روش اول

تاریکی مطلق

روزا کمترم گذاشتم بخوابه یا خونه رو زیادی نذاشتم سکوت بمونه ساعت شش به بعدم فقط یک ساعت یا کمتر میزارم بخوابه بعد شب زود خوابش میگیره دیگه بکوب میخوابه

خودمم درگیرم
از صبح خونه تکونی
الانم بی خوابی

تاب 😁😁

سوال های مرتبط