خانما فشار ۱۴ رو ۹ خطرناکه

۹ پاسخ

بله سریع ب دکترت اطلاع بده یا برو بیمارستان خدای نکرده خطر اختلال خونرسانی و خفگی داره

اره برای منم همین طور میشد دکتر دارو داد

ارهههه خطرناک

آره عزیزم بالاست برو دکتر بهت قرص بده بیاد پایین

فشار منم رو 16 میره از صبح دیگه قرص میخورم ولی بهتر نشدم

اگر میتونی برو بیمارستان

اره عزیزم اما استرس نگیر با دارو میاد پایین

استرس نگیر گلم ولی یکم بالاست ابغوره بدون نمک یا لیمو بدون نمک بخور خوبه برات دوس داشتی ی سر ب اورژانسم بزن

اره دیگهههه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نلیماه مامان نلیماه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسر قشنگم 🩵 مامان پسر قشنگم 🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان M.m مامان M.m ۱ ماهگی