بله سریع ب دکترت اطلاع بده یا برو بیمارستان خدای نکرده خطر اختلال خونرسانی و خفگی داره
اره برای منم همین طور میشد دکتر دارو داد
ارهههه خطرناک
آره عزیزم بالاست برو دکتر بهت قرص بده بیاد پایین
فشار منم رو 16 میره از صبح دیگه قرص میخورم ولی بهتر نشدم
اگر میتونی برو بیمارستان
اره عزیزم اما استرس نگیر با دارو میاد پایین
استرس نگیر گلم ولی یکم بالاست ابغوره بدون نمک یا لیمو بدون نمک بخور خوبه برات دوس داشتی ی سر ب اورژانسم بزن
اره دیگهههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.