فشار ۹ رو شیش خوبه.؟

۸ پاسخ

بر من همیشه ۸ و نیم ۹ میشه بهداشت هنگ میکنه🙁😂

برا منم همیشه همینه😕فشار پایین بهتر از فشار بالاعه

اگه همیشه همین بوده فشارت طبیعی هست

واسه بارداری میگن‌نرماله. نه و نیم و ده
مال منم همینجوریه

نرمالش ۱۲ روی ۸ هست.
بستگی ب بدنت داره.
من اگه بشه ۱۱ سردرد میشم

من همش فشارم ۹

اره خوبه من کل بارداریم فشارم نه بود نه خوبه هشت پایینه

پایینه

سوال های مرتبط

مامان فرحان ❤️ یحیی مامان فرحان ❤️ یحیی ۱۰ ماهگی
مامان نیهاد من ❤️ مامان نیهاد من ❤️ ۱ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا ۴ ماهگی
مامان 👧 آنیســا🩷 مامان 👧 آنیســا🩷 ۳ ماهگی
مامان اهورا و بردیا مامان اهورا و بردیا ۴ ماهگی
مامان دلیار مامان دلیار ۹ ماهگی
مامان دلوین 🩷تودلی🩵 مامان دلوین 🩷تودلی🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ونهم بارداری