بر من همیشه ۸ و نیم ۹ میشه بهداشت هنگ میکنه🙁😂
برا منم همیشه همینه😕فشار پایین بهتر از فشار بالاعه
اگه همیشه همین بوده فشارت طبیعی هست
واسه بارداری میگننرماله. نه و نیم و ده
مال منم همینجوریه
نرمالش ۱۲ روی ۸ هست.
بستگی ب بدنت داره.
من اگه بشه ۱۱ سردرد میشم
من همش فشارم ۹
اره خوبه من کل بارداریم فشارم نه بود نه خوبه هشت پایینه
پایینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.