منم بچم همینطور شد با استرس بردیم دکتر گف اشکالی نداره از ترس بالااورده و اگ تا ۶ ساعت آینده دیگ بالانیورد مشکلی نداره
خداروشکر مشکلی هم پیش نیومد
حالا اگ بچت بیحال نیست و گریه نمیکنه و دیگ بالا نیورد جای نگرانی نیست
یادمه دکتره تو اینستا پست گذاشته بود راجع به ضربه به سر میگفت دوبار اگه بالا بیاره خطرناکه
ولی بازم زنگ بزن اورژانس بپرس عزیزم
دستت رو روی معدش گذاشتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.