۳ پاسخ

منم بچم همینطور شد با استرس بردیم دکتر گف اشکالی نداره از ترس بالا‌اورده و اگ تا ۶ ساعت آینده دیگ بالانیورد مشکلی نداره
خداروشکر مشکلی هم پیش نیومد
حالا اگ بچت بیحال نیست و گریه نمیکنه و دیگ بالا نیورد جای نگرانی نیست

یادمه دکتره تو اینستا پست گذاشته بود راجع به ضربه به سر میگفت دوبار اگه بالا بیاره خطرناکه
ولی بازم زنگ بزن اورژانس بپرس عزیزم

دستت رو روی معدش گذاشتی

سوال های مرتبط