۴ پاسخ

بد فکر نکن چیزیش نیس نترس آروغ بعد آبگوشت بود احتمالا زیاد بهش دادیه بقیه غذاشو پس زده

ن یکم ترش کرده

اگه ضربه محکم نبوده نگران نباش
ابگوشت یکم سنگینه ممکنه دلش سنگین شده

منم ابگوشت میخورم رفلاکسم زیادمیشه دیر هضم میشه ولی بنظرم زنگ بزن اورژانس سوال کن
من زنگ زدم گفت ببرم بیمارستان ولی چیزی نبود فقط چندساعت تحت نظر گرفتن

سوال های مرتبط