دلم میخاد زودتر زایمان کنم خیلی خستم دیگ نمیکشم🥺

۱۰ پاسخ

منم همینطور سر شب گریم گرفت دیگه

سزارینی ؟
تازیخ انتی کی زده زایمانت رو

بخاطر نی نی تحمل کن چون هر روز اون کامل تر میشه و بدنش قوی تر میشه

منم 😑😵‍💫

دقیقا منم🥲

دقیقا منم چون خیلی ترس و استرس دارم

ان شاء الله به سلامتی بگذره عزیزم 🌺
منم همینطور

دیگه واقعا حس میکنم خدا داره باهام شوخی میکنه 😮‍💨😮‍💨😬

دکترت تاریخ نزده؟؟؟؟

درکت میکنم..منم😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨

سوال های مرتبط

مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری