زوده
نی نی گناه داره بره دستگاه خدایی نکرده صبر کن ۲ـ۳هفته دیگع
وضعیت سرویکس و دهانه رحمت چطوره ؟ اگر خیلی امکان زایمانت پایینه شروع کن که به موقع بزایی
زوده که شاید بره دستگاه هنوز
منم برا بارداری اولم همش دلم میخواست زودتر بشه تموم شم ولی وقتی دنیا اومد دیدم سر موقع با ۳کیلو وزن انقدر کوچولوعه واقعا پشیمون شدم میگفتم کاش یه هفته دیگه هم تو مونده بود بیشتر وزن میگرفت چون برا ۱۰۰گرم وزن گرفتن بیرون از رحم هزار تا دردسر باید بکشیم ولی وقتی دنیا نیومده راحت تر وزن میگیره
خیلی زوده هنوز ممکنه دستگاه بره دنیا بیاد
الان زوده ۳۸ ب بعد منتظر باش ورزش کن پیاده روی طولانی
هیچی دو هفته صبر کن
اگه میدونستی چقدر اولش سخته اینو آرزو نمیکردی🥲
با اینکه شیرینه ولی شب نخوابی ها و دل درداش تورو بیشتر از خودش عذاب میده
دوهفته هم صیر ن
زوده هنوز صبر کن ۳۷ هفته بشی
الان که زوده برا شما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.