۱۲ پاسخ

سلیقه ایه
ولی من نمیپسندم نوکش خیلی کشیدس😶

من همیشه کالجای طبی میخرم
بخاطرکمرم و اینکه برای روزمره و پیاده روی مناسب تره و راحت تر
یا گزینه بعدی اسپرت
چون مراسم نداریم زیادم حوصله ام تیپای رسمی یا خانومانه نمیگیره
بستگی ب نوع پوششت داره
مثلا اهل پوشیدن کت و شلوار هستی
مراسم دارین
استایلی ک میزنی مناسبه این سبک و رنگ کفش هست یا ن
من این سبکی هارو مناسبتی میخرم خوشگلم
چون داخلشون هم اذیت هستم البته فوق العاده شیک هستن
ولی بازم میگم به استایل زدنت مربوطه
باید اینارو با کت کوتاه و شلوار پارچه ای دم پا یا فول بگ یا مام ست بزنی

من تو این فیلم ترکی ها میبینم خیلی تو پاشون شیکه

قشنگه ولی ن برای بیرون و کوچه
برا مجلس فقط

خوشم اومد

پاشنه ش نازک باشه
اون بندای روش هم زشتش کرده

قشنگه من رنگ مشکی پاشنه نازکش دارم البته ی کوچولو جلوش فرق میکنه بااین

قشنگه ولی پاتو اذیت میکنه
نوکش خیلی کشیده هست

اگه استایلش کنی خوشگله

یچیزی بخر که بعدا به لباس مجلسیت بیاد و پاشنه نازک بخر اینجور پهن نخر البته باز نظر خودت مهمتره

آره خیلی

اره قشنگ فقط من براقیش دوس ندارم

سوال های مرتبط