سلیقه ایه
ولی من نمیپسندم نوکش خیلی کشیدس😶
من همیشه کالجای طبی میخرم
بخاطرکمرم و اینکه برای روزمره و پیاده روی مناسب تره و راحت تر
یا گزینه بعدی اسپرت
چون مراسم نداریم زیادم حوصله ام تیپای رسمی یا خانومانه نمیگیره
بستگی ب نوع پوششت داره
مثلا اهل پوشیدن کت و شلوار هستی
مراسم دارین
استایلی ک میزنی مناسبه این سبک و رنگ کفش هست یا ن
من این سبکی هارو مناسبتی میخرم خوشگلم
چون داخلشون هم اذیت هستم البته فوق العاده شیک هستن
ولی بازم میگم به استایل زدنت مربوطه
باید اینارو با کت کوتاه و شلوار پارچه ای دم پا یا فول بگ یا مام ست بزنی
من تو این فیلم ترکی ها میبینم خیلی تو پاشون شیکه
قشنگه ولی ن برای بیرون و کوچه
برا مجلس فقط
خوشم اومد
پاشنه ش نازک باشه
اون بندای روش هم زشتش کرده
قشنگه من رنگ مشکی پاشنه نازکش دارم البته ی کوچولو جلوش فرق میکنه بااین
قشنگه ولی پاتو اذیت میکنه
نوکش خیلی کشیده هست
اگه استایلش کنی خوشگله
یچیزی بخر که بعدا به لباس مجلسیت بیاد و پاشنه نازک بخر اینجور پهن نخر البته باز نظر خودت مهمتره
آره خیلی
اره قشنگ فقط من براقیش دوس ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.