۷ پاسخ

خاک بر سرشون

شهر ما اصلاااا نزدن خدایی امسال دمشون گرم مردم خوب همکاری کردن
شهرای شما چی؟؟؟؟

سمت ما هرسال خبری نبود امسال ترقه میندازن تو میگی موشکه شهرما هنوز موشک یا جنگنده نزده این بمبای امشب بدتر ار جنگ بود برامون

بی خانواده فقط لایقشونه

بگو پ د س گ س گ کته

همون که خودت گفتی عزیزم
حیوون 🐕‍🦺🐒🦧🐶🐕🐈🐎🐆🐅🐯🐯🦁🦓

الان میندازن😐
والا من تا ده شب دم در خونم بودم اومدم خونه
ولی به شدت از نارنجک میترسم

سوال های مرتبط

مامان دلیار مامان دلیار ۴ سالگی