۱۶ پاسخ

ب سلامتی زایمان کنی عزیزم

خدا پشت پناه خودتو بچه ات باشه برا من هم دعا کن

طبیعی یا سزاریان ؟به سلامتی 🥰

بسلامتی باشه عزیزواسه منم دعاکن

ب خیری و راحتی زایمان کنی و قدم کوچولوت پر خیر باشه براتون
برا همه ی ما مامانا دعا کنی

انشالله صحیح سالم زایمان کنی گلم

ب سلامتی و دلخوش بیای خونه

انشالا به پای خیر زایمان کنی التماس دعا

دعامون کن🫂🫂

ایشالله به سلامتی زایمان کنی
اگ به حس های خوب بعدش فکر کنی اصلا استرس نمیگیری🥲

ای جان خدا به همراهتون

سلام.امیدت به خدا باشه.از زایمان تابو نیاز.هیچی نیست.ارامش داشته باش

مارو هم دعا کن

انشالله به خیر و خوشی و سلامتی

خدا پشت و پناهت
الهی به سلامتی زایمان کنی

خدا پشت و پناهت باشه

سوال های مرتبط

مامان نازنین زینب💓🍓 مامان نازنین زینب💓🍓 ۱ ماهگی