دارم میرم زایمان توروخدا دعام کنین😭😭

۳۱ پاسخ

سلام عزیزم، انشالله به سلامت زایمان کنی و نی نی رو بغل بگیری ❤️❤️❤️
اخرین بار نمیدونم کجا پیامتو دیدم که وزن نی نی ات رو گفته بودی ، پیامت رو یادم نیست اما اون موقع یادمه وزنش نسبت به هفته ات خوب بود خداروشکر
انشالله صحیح و سلامت باهم مرخص شید و برگردید خونتون 😍😍😍
مارو از حالت بی خبر نذار لطفا ⚘️

انشالا بسلامتی زایمان کنی بچت دستگاه نره برات ایت الکرسی میخونم 🙏🙏🙏🙏🙏

عزیزم چطور شدی ؟ایشالله ک ب سلامتی زایمان كنی برات صلوات میفرستم
ازخودت خبر بده بهمون

بسلامتی و دل خوش نی نی تو بغل بگیری عزیزم انشاالله با سالم بودن نی‌نی تمام سختی ها و درد های این چند ماه رو که کشیدی بشوره ببره

نگران نباش
همچی عالی پیش میره و نی نی تو بغل میکنی
حتما از خودت خبر بده

انشالا به سلامتی بغلش میگیری.برای ما هم دعا کن🥰

برو به سلامتی عزیزم

ان شاءالله که صحیح و سلامت بغل بگیریش
ان شاءالله به خبرای خوب بیای😍

انشالله به سلامتی

چرااینقدرزودعزیزم چیزیت شده خدایی نکرده

الهی سالم و سلامت بغلش کنی🤲🏼😍
با خبرای خوب بیا
منتظرتیم😍

سلام عزیزم خوبی چرا ب این زودی

انشالله بسلامتی گلم ♥️

انشاالله همه چیزی برات ب خوبی پیش بره اسون باشه و نی نی نازت بغل کنی

ایشالا به سلامتی زایمان کنی گلم

انشالله که بسلامتی و شادی بغلش کنی

ای جانم خدا به همراهت انشالله همه چیز خوب پیش می‌ره

ان‌شاالله به سلامتی زایمان کنی گلم

الهی که زایمان راحتی داشته باشی و با دل خوش بچتو بغل بگیری برای ماهم دعا کنی 🥹🤰🏻🩵😘😘😘

خدا پشت و پناهت
دست پر و دل آروم برگردی😍

الهی عزیزم نگران نباش هفته ات خوبه
ان شاالله به سلامتی بغلش میگیری❤️🙏

الهی ب سلامت بغلش کنی عزیزم

انشالله که همچی خوب پیش بره برات

الهی که سالم و سلامت بغلش بگیری عزیزم🤲🏽🤲🏽🤲🏽

انشاءالله چند ساعت دیگه نینی رو سالم بغل میکنی عزیزم

نگران نباش اینم میگذره خوب پیش میره انشالا

اخی عزیزم به سلامتی نگران نباش 😍😍🥰🥰❤️❤️انشالله خیره

خدا مراقبته نگران نباش برای ما هم دعا کن

زایمان خوبی داشته باشی عزیزم نگران نباش ایشالا که خیره 🩷

انشالله که صحیح و سالم بغل بگیریش

عزیزم چرا اینقدر زود؟

سوال های مرتبط