سلام عزیزم من شمالی ام ماها اینجوری درست میکنیم
نصف لیوان آرد رو بزار رو شعله کم گاز یکسر هم بزن تفت بده که رنگش مثل آرد نخود چی بشه بعد برش دار الکش کن
بعد 2 3 تا قاشق روغن باهاش تفت بده
بسته به شیرینی که خودت میخوری شکر بریز ما یه لیوان میریزیم شیرین تر میخوریم
فقط شکر رو توی آرد نریز
تو یه جای دیگه شکر رو بریز 2 تا لیوان آب سرد بریز توی شکر هم بزن قشنگ
اینو بریز توی آرد رو گاز سریع هم بزن که گلوله نشه آرد
بعد یه قُل که زد ادویه کاچی زعفران گلاب پودر هل بریز کم بریز تست کن
نکته کاچی به هم زدنشه که گلوله نشه
آماده که شد بریز تو ظرف وقتی سرد شه فرم میگیره و سفت تر میشه
اگر احیانا ادویه کاچی نداری همون هل یه زره دارچین گلاب اینا بریزی هم خوبه ولی ادویه مخصوص کاچی فوق العادش میکنه
ما کنجد سیاه و با رازیانه آسیاب میکنیم و قاطی آرد بو داده شده میکنیم
اول آب میرازی جوش بیاد یکی دوقاشق از پودره میریزی تا غلیظ بشه بعد شکر اضافه میکنی البته اگه تنبلی داره شیره بریز
بعدم با روغن حیوانی و دارچین خورده میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.