خوش به سعادتت حتما برای منم دعا کن ۵ سال چشم انتظار هستم اسم نازنین هست
عزیزم میشه واسه منم دعا کنید خواهش میکنم معصومه رو یادت نره😭بین الحرمین رسیدی یادم کن😭
التماس دعا برا منم خیلی دعا کن مثبت بشم عزیزم😘
بنظر من نخور بزار پریود بشی تا برسی کربلا دیگه پاک شدی،قرصهای جلوگیری چون هورمونی هستن عوارض دارن.التماس دعا
التماس دعا قبول باشه من دعا کن تو رو خدا
خوش به سعادتت اره دیگه میخای بری زیارت
پریود شی که نمیشه زیارت کنی قرص بخور که نشی
التماس دعا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.