خانما پسرم دهنش برفك زده با چي خوب ميشه

۴ پاسخ

قطره نیستاتین

دارو داره ببر دکتر حتما وگرنه به شومبلشم میزنه چون قارچ دهانی و تناسلیه

اگه برفکه قطره داره داروخونه بگو بهت میدن

مطمئنی برفکه ؟اگه رفلاکس داره ازاونه

سوال های مرتبط

مامان ژیران...‌‌ مامان ژیران...‌‌ ۱۱ ماهگی
مامان شیدا و شایان❤💙 مامان شیدا و شایان❤💙 ۱ سالگی