۴ پاسخ

خب عزیزم چرا باید بشونیش الان فقط باید بخوابه و غلت زدن رو یاد بگیره اصلا اصلا دیروز دکتر بهم گفت نه روی پاهاش واسته نه هم بشینه

نشونش الان زوده مهره های کمرش آسیب میبینه

مگه بچه سه ماهه رو میشه نشوند؟ مگه نمیگن نشونید براش بده؟

اره فک میکنم نورا هم نشستنی سرش میره تو یقه اش

سوال های مرتبط