۶ پاسخ

قران میخونم
حس خوبی میده بیشتر حس میکنم که یکی هوام داره ونگاهش بهم هست ارامش میگیرم

منم خیلی دلگیرم ازدست ازشوهرم رفته واسه بچه خرید کرده یدونه جوراب واسه من نخریده حداقل آدم دلش خوش باشه بگه بابا یاد من بوده فقط ادعا داره بعد بهش میگم میگه عه حواسم نبود حالا خودت میبرم ولی برای من مهم این بود که تو فکرش باشم .

چای میخورم و فحش میدم

گریه یا هم خودمو با چیزی سرگرم می‌کنم

خدا کنه غم های دلمون با پایان سال یکی باشع سال جدیدی با پیروزی شادی

من فقط دعا معراج اروم میشم امروز که دلگیر ترینم

سوال های مرتبط