بچه ها میشه تو شیردهی موهامون رنگ کنیم

۶ پاسخ

سوال منم هست

رنگ ساده بله ولی دکلره و کراتین اینا خطرناکه

من رنگ کردم عیبی نداره
رنگ و لایت کردم و بعدشم شیر دادم بچمو

اره عزیزم هیچ مشکلی نداره

اره عزیزم

بله موردی نداره میتونی بعد رنگ اولین شیر تو بدوشی بریزی بعدش دیگه اوکیه

سوال های مرتبط

مامان پسرکم مامان پسرکم ۱۵ ماهگی
مامان 🌹گل پسری🩵 مامان 🌹گل پسری🩵 ۴ ماهگی
مامان بنیامین و هامین مامان بنیامین و هامین ۱۷ ماهگی