من دیروز دادمش خیلی خوشش اومد
عزیزم از کجا میخری؟
اره خوبه دختر من دوس داره خیلی کاملشم میخوره
من چندباری دادم به بچم هر سری نصف پاکت رو خورد
منم از همین خریدم ولی ندادم هنور بخوره،هرچفد میخوره بده بخوره دیگه
مامانا یه گروه داریم تو روبیکا میزنیم برای تبادل نظر و گفت و گو برای نی نی هامون و غذاهاشون هر موقع از شبانه روز اگر دوست داشتید آیدی بدید تا عضو کنم
آره خیلی خوبه مثل سرلاکه عالیه
مامان اهورا سیرجانی هستین؟
قیمتش چنده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.