کسی اینو داده ب نی نیش؟چقدر بدم؟ خوبه؟

تصویر
۹ پاسخ

من دیروز دادمش خیلی خوشش اومد

عزیزم از کجا میخری؟

اره خوبه دختر من دوس داره خیلی کاملشم میخوره

من چندباری دادم به بچم هر سری نصف پاکت رو خورد

منم از همین خریدم ولی ندادم هنور بخوره،هرچفد میخوره بده بخوره دیگه

مامانا یه گروه داریم تو روبیکا میزنیم برای تبادل نظر و گفت و گو برای نی نی هامون و غذاهاشون هر موقع از شبانه روز اگر دوست داشتید آیدی بدید تا عضو کنم

آره خیلی خوبه مثل سرلاکه عالیه

مامان اهورا سیرجانی هستین؟

قیمتش چنده

سوال های مرتبط

مامان آیلا🩷وتودلی🩷 مامان آیلا🩷وتودلی🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری