خانما سنوگرافی زیاد برای بچه خطر داره؟

۵ پاسخ

والا من بخاطر مشکلای ک‌دارم تا الان ۹بار رفتم

ضرر نداره ولی استرس بهت وارد میکنه
چه دلیلی داره این همه پشت هم
چه فرقی داره بخوان رشد بچه رو چک کنن حداقل دو هفته باید بگذره
من اصلا تجربه خوبی ندارم
برای همین تو این بارداریم ۸ هفته رفتم برای تشکیل قلب بعد اون هم دو هفته بعد رفتم که ان تی بنویسه رفتم ان تی و هفته اینده باید برم یه چکاپ کنه برای انقباضای که دارم چک کنه و برام ازمایش انومالی بنویسه

ضرری نداره

ضرر نداره ولی زود به زود نری بهتره

هربارم از دکترا پرسیدم همه گفتن هیچ ضرری نداره

سوال های مرتبط

مامان دوقلو🧿 مامان دوقلو🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 ۵ ماهگی
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی