خانما نشستن زیاد برای بچه خطر داره یا نه ؟؟؟

۳ پاسخ

بشین ولی زیاد نشین

ممکنه ورم کنی اگه خیلی بشینی

میگن نباید زیاد بشینی
ن باید زیاد دراز شی
و نباید زیاد سرپا بمونی
همه چی به اندازه

سوال های مرتبط

مامان نوکه🎀 مامان نوکه🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان روهان💙👶 مامان روهان💙👶 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان خداداد🩷 مامان خداداد🩷 هفته سی‌ونهم بارداری